Landhaus Vesper

Pension

Es hat Ihnen bei uns gefallen? 

Dann hinterlassen Sie doch einfach einen Beitrag in unserem Gästebuch.

 

 

 

 

 

12 Einträge auf 2 Seiten

Johann-Georg Nitzsche

24.12.2015
16:30
Ich gratuliere zu Ihrer neuen homepage!!!
und nochmals frohe Weihnachten

Wil en Roel van Antwerpen

16.11.2015
21:10
Goed vakantieadres, hartelijke ontvangst en bediening, goed eten, goede kamers en kindvriendelijk.Voor wandelaars en stedenbezoekers is er genoeg te doen. Eenmaal in Münden geweest, kom je er beslist weer een keer terug.

ZurückSeite 2 von 2